середа, 26 грудня 2012 р.
Модуль 7-8. Рефлексія
Я сьогодні працювала над створенням учнівської презентації, яку ще не доопрацювала, бо все ж таки це вже є дослідницька робота і вона вимагає більше часу для доведення її до відповідного вигляду. Також створювали форму оцінювання учнівських презентацій, яка допоможе учням самостійно оцінити свою роботу. Я б хотіла це використовувати на свої уроках, тобто створювати проекти, щось досліджувати, але виникає питання: Як це все робити, не відходячи від навчальної програми, оскільки для створення будь-якої дослідницької роботи потрібно, на мою думку, багато часу як на уроках., так і у позаурочний час, на що діти витрачати не хочуть. Яким чином це організувати?
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар